duminică, 28 martie 2010

Am cei mai tari prieteni

de cand astept sa pot sa am timp si energie sa scriu despre acest subiect (pentru ca da, daca va arat agenda mea, care este hasurata in toate locurile posibile si mi-e greu cateodata chiar sa gasesc loc pentru dormit, ati intelege de ce spun acestea).

a fost ziua mea. pe 21 martie am implinit 21 de ani. superba varsta si un pic ingrijoratoare, de vreme ce stau si ma gandesc ce "baba" sunt. din fericire, chiar nu prea am multe sa-mi reprosez, am realizat atatea lucruri si sunt mandra de mine din multe puncte de vedere. clar, nu totul este perfect, lipseste persoana care ar completa totul (acel mare EL), dar e ok ca momentan nu ma deranjeaza atat de mult (da, sunt singura - aviz amatorilor).

si totusi, revenind la subiect ...

AM CEI MAI TARI PRIETENI !!!

si ei fac parte din doua lumi foarte diferite (chiar mai multe daca ar fi se le impartim pe bune, dar o sa iau in calcul un sigur criteriu: orasul). este lumea clujului si lumea brasovului.

brasov: prieteni adunati in jurul unei mese, buchet mare de flori roz :D, cutie maaaare de codou (cu inimioare roz care zambesc :D), si cadouri: o cana magica (iubesc canile pentru ca iubesc cafeaua), un set de dus cu tot ce trebuie, o cutie de ceai la fel de magica si speciala, si bineinteles o agenda (ce m-as face eu fara agende???!!). rasete, urari, mistouri, si iar rasete. o seara frumoasa, alaturi de persoanele cele mai apropiate din brasov (chit ca unii sunt la facultate in bucuresti).

cluj: cand ma gandesc la brasov, ma gandesc la casa, la parinti, la prietenii cu care am crescut si cu care inca ma inteleg bine, la libertatea de a conduce pe strazile orasului masinuta mea, la sentimentul de dor nebun care ma apuca cateodata... in cluj in schimb, mi-am lasat eu sufletul. este orasul pe care il iubesc si care m-a primit in centrul lui cu atata caldura si bucurie ca nici nu am avut timp sa imi dau seama ce se intampla. am fost absorbita de universul asta, pe care cei din exterior chiar nu au cum sa-l inteleaga si ma acuza pe mine ca exagerez. dar daca ai fost si ai stat in cluj, nu are cum sa nu ti se intample acelasi lucru.

si acuma, incepe povestea din cluj ...
... duminica. telefoane. ziua mea. petrec 6 ore pe tren pentru ca trebuie sa ma intorc "acasa", in camin. merg cu un bun prieten, radem, glumim, ne uitam la un film. ajungem intr-un finally end in gara. luam un taxi pana in hasdeu. vine de ma ajuta pana in camera cu bagajele. imi spune ca trebuie sa intre la baie. intre timp, eu incep sa aranjez prin camera linistita lucrurile ... cand incep sa aud de pe coridor un "multi ani traiasca". incepe sa imi creasca pulsul, incep si fluturasii (pe care ii simt si acuma). deschid usa. un tort de ciocolata (suuper suuuper bun) cu lumanari "21" pe el. si toti stransi in jurul lui, cantand. imi venea sa plang de fericire, dar nu puteam sa ma opresc din zambit. imi venea sa sar pe toti si sa le transmit toata dragostea pe care le-o port. a fost unul din cele mai frumoase momente, care m-au facut sa realizez cat de speciali sunt oamenii astia si cat de apreciata trebuie sa fiu si eu. love you guys !!!

am macat tortul la gramada. am facut poze. am ascultat melodii vechi. am plecat apoi pe piezisa. am baut. a fost cea mai tare zi de pana acuma!

marti: mi-am tinut ziua asa cum se cuvine. am dat de baut la mine in camera mai intai: muzica, barfe, vodka, bere, vin, cadouri, imbratisari, prieteni. apoi, am mers intr-un club sa dansam pana dimineata. atat de mult am sarit, atat de mult m-au pus in evidenta, atat am stat in mijlocul cercului de dans, atat am baut ... doamne, si toti au venit pentru mine. toti care populau zona "aici e cheful lui sanzi". a iesit foarte tare!

cand m-am intors in camin, din nou surprize surprize: tot caminul, toata usile, tot coridorul, toata camera mea, toate zidurile erau tapetate cu post-it-uri pe care scria "la multi ani!", cu varianta "la multi ani, sanzi!".

am adormit cu zambetul pe buze si asa m-am si trezit. nu cred ca ar fi fost ceva care sa ma faca sa imi schimb starea de spirit.

a fost cea mai frumoasa zi de nastere, si in brasov, si in cluj. si vreau sa va multumesc inca o data pentru tot si pentru toate si sa va reamintesc ca

SUNTETI CEI MAI TARI PRIETENI !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu