luni, 15 martie 2010

Azi, 11 martie 2010

[da stiu, este 15 martie ... dar ma chinui sa scriu si postarea asta de ceva timp si am zis ca e musai sa o public. o sa scriu si ceva mai recent :P]

mi-am dat seama, din nou, ca nu am mai scris pe blog. am tot avut tentative peste tentative, dar nimic nu s-a materializat. asa ca azi, 11 martie 2010, m-am decis ca a venit timpul sa revin pe paginile de web ale universului.

multe de spus, putin timp (pentru ca da, iar trebuie sa plec: vine un prieten pe la mine, dupa mergem la ceva cumparaturi, apoi clatite cu voluntarii si cine mai stie unde se va termina noaptea - ca deja nu mai pot sa spun seara la orele la care ajung in camera mea linistita de camin).

as incepe cu faptul ca am o super colega de camera - ar fi mai bine sa-i spun prietena, cu care ma inteleg si ma intelege, care imi aranjeaza parul - sunt creata acuma :D, fara de care nu mi-as putea imagina camera asta de camin. chiar ma gandeam ca de la anul nu o sa mai fie aici (ea termina anul acesta) si o sa fie tare ciudat. m-am obisnuit si cu prietenul ei, super tip, de la care poti sa ceri ajutorul, care stie o gramada de lucruri si cu care poti sa razi pana sa nu mai poti. m-am obisnuit si sa fie mereu super multa lume la noi in camera. m-am obisnuit sa nu fiu singura. m-am obisnuit cu niste oameni. eh, vom vedea noi cum o sa fie anul viitor. o sa fie bine, sper, dar nu la fel.

Baisoara ... am fost in weekendul trecut la Baisoara in training cu voluntarii noi. pe langa muntii de zapada, viscol, frig si niste peisaje superbe, a fost o experienta pe care nu o sa o uit prea curand. poate si pentru ca eu am organizat in mare parte totul (omul de HR :D ), ajutata normal de colegii mei din bc (birou de conducere). mi-am dat seama de cate lucruri super tari sunt capabila (si nu incerc sa ma laud). mi-am dat seama de cat de mult conteaza sa ai langa tine persoana potrivita care sa te ajute, sa te sustina, sa vina cu idei, sa iti asculte frustrarile, sa iti traga una cand vede ca mergi pe aratura, sa te completeze intr-un cuvant... si am gasit o prietena.

[as mai scrie, dar la usa bate cineva deja si trebuie sa plec. voi reveni.]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu