duminică, 28 februarie 2010

Dupa ziua de sambata

am ajuns si eu in camera intr-un final fericit. este ora 3 noaptea si trebuie neaparat sa fac un dush. dar inainte am zis ca ma opresc un pic pe pagina mea de blog sa mai scriu una alta. asa ca punctual:

- vreme super naspa azi. ploaie, cer intunecat, de nu-ti vine sa faci nimic. dar sa zicem ca am trecut peste aceste neajunsuri care nu depind de noi si am reusit sa ma "simtem" bine.
- am mers intr-un local, foarte dragut de altfel, in care insa am remarcat o chestie foarte ciudata (astept sa-mi spuneti si voi daca vi s-a intamplat vreodata): ma uitam eu frumos peste meniu, nestiind cum sa ma decid intre bere si cafea (elemente de baza ale vietii mele), cand mi-a fugit privirea si peste "soft drinks" ... si sa vedeti: berea era 8 lei, sucul 7 lei, apa plata 8 lei (?!) si o apa minerala 8,5 lei (??????!!!!!!). stateam ca proasta si ma uitam pe meniu si in capul meu se auzea doar WTF ????? poate gasiti voi o explicatie ...
[am facut o mica pauza ca sa merg la dus ca nu mai suportam si imi cam pica ochii ... dar termin de scris si ne "auzim" noi si alta data]
- dupa, am mers unde trebuia sa fiu de fapt, la seara sociala. un club care se vroia a semana cu "carciumile" din vama veche. dar muzica ... muzica !!! un dj de obsession care alterna melodii retro cu melodii house de actualitate. imaginati-va sa ascultati "it's my life", ca dupa aceasta sa se auda ritmurile melodiei "chica bomb". bestial, nu-i asa? macar noi ne-am distrat, ne-am prostit, am stat la povesti ... pana cand ne-a lovit somnul definitiv si irevocabil. asa ca hai la hotel ...
- la hotel cand am ajuns, ni se cam facuse foame. sa cautam deci un fast-food sau orice care sa se aduca a mancare. totul inchis ... inclusiv un fast-food pe care scria cat se poate de mare: non-stop. se pare ca oamenii au pareri si conceptii diferite legat de aceasta notiune "non-stop", chiar daca totul poate parea foarte clar pentru noi, astia normali. so ... daca tot eram in cautare de food si oricum deviasem de la traiectoria noastra initiala (hotel -> pat -> ZZzzzz), hai sa mergem in gara, ca si asa era aproape. trebuie sa fie ceva deschis acolo! ne mai intalnim pe drum si cu doi baieti din ONGS-uri, noi fiind 4 fete dragute, singure la ora 3 noaptea prin bucuresti - gara. intram in gara. mergem, si mergem, si mergem ... liniste deplina. absolut nici un magazin si nici un fast-food deschis. again, WTF?? e gara, in puii mei. trist, foarte trist. ah da, si sa nu mai aduc in discutie ce "specimene" de barbati puteai intalni acolo. deci, capul plecat, mers inainte rapid si foarte rapid, si hai inapoi la hotel.
- si acum e cam "the end" ca nu mai pot de obosita ce sunt si nici nu am dormit azi, din pacate.

o singura precizare vreau sa fac: o sa revin la corectitudinea mea gramaticala probabil dupa ce voi dormi o perioada mult mai lunga de timp decat o fac acuma. asa ca iertati-mi greselile, sunt involuntare: informatia e transmisa deficitar de la creier la maini, si saracii ochi nici eu nu mai sunt capabili de a citi cu acuratete ceea ce scriu.

pe data viitoare, somn usor sa aveti! ca si mine de altfel :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu