marți, 24 august 2010

Din colectia "my first" si "i'm a virgin at" .... part 2

si iata ca revin si cu detalii legate de meci.

probabil ca am uitat sa va spun cine a jucat: echipa noastra favorita, FC Brasov, cu Unirea Urziceni.

am sa fiu cat de scurta posibil, pentru ca de obicei mi-e mai usor sa-mi exprim sentimentele legate de un lucru inainte sa se intample, decat dupa ce s-a consumat. [poate pentru ca inainte de un eveniment, acea emotie, acea nerabdare, acea curiozitate ... imi este mult mai usor sa le expun, sa-mi las imaginatia sa cutreiere. in timp ce, dupa ce s-a intamplat ce trebuia, emotia, sentimentele devin mult mai vaste. tu ai in cap un lucru, te gandesti ca va fi intr-un fel, iar dupa realizezi ca a fost in mult mai multe feluri, ca s-au intamplat "n" lucruri la fiecare secunda/minut ce a trecut. iti dai seama ca totul este mai mult decat poti spune tu in cuvinte, ca ai trait deja in tine experienta si ti-e greu sa-i dai drumul sau sa o descrii.]

a fost frumos. nu a fost cum mi-am imaginat, dar macar acum stiu cum e. meciul il puteti vedea oricand (daca nu l-ati vazut deja). insa pe stadion, si terenul pare mai mic, jucatorii mai umani [si nu niste fantasme care alearga in cautarea unui scop].

la inceput, mi s-a parut totul extrem de amuzant. si faptul ca am luat gol dupa nici 3 minute de la inceputul meciului, ca era un nene care striga la orice faza, fie ea gol, fault, fluier, schimbare, cartonas - "offside", ca erau o gramada care injurau ca la "usa cortului" dupa orice tentativa de fault sau gol nereusit, ca galeria le-au urat "de bine" si "de dulce" atat arbitrului, cat si tusierului, ca galeria urzicienului avea in componenta maxim 15 baieti, ca radeau si ai mei de toate acestea ... oricum, totul mi s-a parut fascinant (ca si asa imi place mie sa urmaresc comportamentul oamenilor din jur) si, dupa cum am spus, extrem de amuzant, incat am crezut la un moment ca o sa ma dea toti afara in suturi pentru ca rad ca proasta la meci (ma gandeam sa nu ii enervez cumva).

oricum, chiar vreau sa mai merg si la alte meciuri, la care sper sa vina si alti prieteni :)

da, si aceasta este definitia mea pentru "voi fi scurta" :P acum intelegeti de ce cand spun ca ajung in 10 minute, prietenii mei pleaca dupa juma' de ora.

so, ne reauzim cat de curand :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu