luni, 23 august 2010

Din colectia "my first" si "i'm a virgin at" ....

well, dragii mei, azi va fi o zi importanta din istorie, pentru ca m-am gandit eu sa merg la primul meu meci de fotbal pe stadion.

da, suna probabil neinteresant, poate multi dintre voi ati fost deja de nenumarate ori, dar pentru mine este prima data.

si stateam azi, cum sunt "virgina" in astfel de activitati extra-pixiene, si ma gandeam la tot felul de lucruri in ceea ce priveste mersul pe stadion. evident ca prima intrebare care si-a gasit izvorul in mintea mea a fost cu ce ma imbrac (vesnica mea problema, ca sa nu generalizez in a o face o problema a femeilor). raspunsul a venit prompt de la fratele meu, care mi-a spus sincer si linistit: cum vrei. mno, sanziano, imbraca-te deci cum vrei. o sa gasesc eu ceva prin dulap. desigur, nu o sa ma imbrac in rochie de gala, daca la asta va gandeati.

urmatoarea intrebare pe care mi-am pus-o in creierul meu plin de imaginatie a fost cat de comode sunt scaunele, daca puteti sa va inchipuiti asa ceva. mi se pare normal sa intreb si de astfel de factori si conditii esentiale pentru un om care merge sa stea jos atat de mult timp. bineinteles, raspunsul a nazarit in mintea mea, sub formularea: "esti proasta?". ca doar nu o sa stau tot timpul jos pe scaun, ci o sa urlu, gesticulez si o sa folosesc cuvinte menite sa aduca admiratia persoanelor din jur, inflacarate desigur si ele din cauza meciului.

apoi, m-am gandit eu ca ar trebui sa-mi schimb telefonul. doar nu o sa merg pe stadion cu indragitul meu telefon, achizitionat de mai putin de 3 saptamani. nici macar asigurarea nu ar intra in vigoare, in caz ca s-ar intampla ceva. deci, voi trece la telefonul meu antic.

sunt sigura ca o sa-mi mai vina si alte idei pana la meci, pana cand voi pleca practic din casa, dar o sa le pastrez pentru mine.

in schimb, voi reveni cu detalii dupa ce ma voi intoarce din aceasta calatorie prin lumea nevazuta la televizor a unui meci de fotbal. ah, am uitat sa va spun ca va fi o calatorie de familie, prima de acest fel.

dupa cum as spune, impreuna cu o prietena, "it's gonna be ... LEGENDARY!!!".

so, la meci cu mine. ne auzim dupa :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu