miercuri, 17 februarie 2010

De cate ori poti fi injunghiat pe la spate?

m-am trezit eu, optimista vietii, persoana care inca mai are incredere si speranta in oameni, care inca mai crede in "what goes around, comes around" si ca daca faci ceva bun si ok, totul se va intoarce intr-un fel sau altul inapoi - nu pot sa spun ca nu se intampla, poate o sa scriu alta postare cand voi avea o zi mai buna, dar azi ... azi nu. m-am trezit, dupa cum spuneam, cu gandul de a-mi baga picioarele in tot si toate.

am inceput sa ma intreb care este rostul de a vrea sa faci un lucru extraordinar, atat pentru tine, cat si pentru restul? si daca faci aceasta pentru tine, pentru cei care vor veni dupa, pentru cei care sunt deja, sau pentru ce?...

iti aloci toate resursele pentru un scop (bun si nobil), pui suflet, munca, efort, timp, ore nedormite, prieteni, stres, pentru o singura recompensa: sa iti fie totul calcat in picioare. sa vezi cum ceea ce ai facut devine nesimnificativ si fara folos.

si totul duce la un urmatorul gand: ce fel de om poate sa fie acela care sa poarte zeci de mii de masti, care sa faca manarii dezgustatoare, care sa se injoseasca pana la nivelul unui sobolan de cartier care ar face orice pentru a fura si mananca nestingherit si ultimele ramasite din lada de gunoi de la un birt de cartier? poate imi spuneti voi.

eu ... eu azi m-am decis sa nu ma mai gandesc la nimic. este o seara pe care o sa mi-o petrec rupindumi-se in 14. azi nimic nu merita. si chiar cele mai incurajatoare vorbe, spuse din suflet de catre prietenii care sunt langa mine, nu mai au efectul dorit. poate maine va fi mai bine. raman optimista, ca de obicei.

si iata ca am ajuns si la titlul postarii: de care ori poti fi injunghiat pe la spate? din pacate, singurul raspuns la aceasta intrebare este unul teribil de trist: de cate ori se va gasi cine.

Un comentariu:

  1. 1.Nu mai scriu de ceva vreme. Si asta din cauza ca pofta de scris era izvorata doar din "micile" ( :)))) ) neplaceri ale vietii! Motiv pentru care prefer sa iti las tie un comentariu la adresa articolului care mi-a facut creierul sa se mai miste. Parerea mea ar fi ca optimismul sa nu ramana doar o idee a noastra, introvertita. Uite, de exemplu, de cateva luni bune am incetat sa ma mai plang indiferent din ce motiv, tratand totul cu "what the fuck", haz de necaz si bineinteles cu multe zambete :) Am oare o viata fara probleme? Nu, sunt vorba aia: "Vai de viata mea!" Chiar am citit undeva ca daca mimezi zambetul, indiferent in ce activitate esti afundata, creirul inregistreaza si reactioneaza pe masura :)
    2.Lasa lucruri in urma, lasa urma in lucruri. Pana si amaratul acela de procesor a evoluat de la 166 Mhz (whatever) pana la "mai stie naiba" cati GHz prin evolutie. Fiecare a lasat cate ceva in urma, fiecare a lasat cate o urma de unde mai apoi altcineva a continuat-o si a imbunatatit-o. Sunt convins ca doresti o viata mai buna copiilor tai, mai buna decat ai avut tu, o viata mai buna care incepe cu fiecare din noi. Trebuie sa le demonstram tuturor ca suntem buni si ca suntem in stare sa construim o viata mai buna. Recomand tuturor sa realizeze totul pentru sufletul lor si sa se bucure cand cineva ii lauda, dar sa interpreteze critica doar ca un nou punct de START in tot ceea ce va urma.
    3.Am invatat un lucru. Oamenii sunt diferiti si ei poarta masti. Toti. Fara exceptie. Si tu, si eu, si toti. Ne obisnuim sau murim, nu avem de ales, clar! Si de ce sa mor eu pentru prostul din fata mea? Daca ma influenteaza negativ prezenta lui in grupul caruia ii apartin, voi face tot posibilul sa-i arat cat de mult se inseala sau uneori (de la caz la caz) sa-l fac pe el sa plece din grupul respectiv, caci probabil nu merita sa fie acolo. Ca sa intru in metafora ta: daca apar sobolani, dai drumul la pisica ;)
    NU! Niciodata sa nu-ti ignori prietenii, niciodata! Nici macar in gluma! Ei sunt singurii capabili sa te ajute (atentie! nu sa te scoata) sa iesi din orice impas.
    Si ca sa conchid la fel cum faci si tu revenind la titlul postului tau, poate ar trebui sa facem un joc de cuvinte ceva mai transant si sa privim vinovatul (in aceasta situatie) ca fiind propria persoana. De cate ori poti fi injunghiat pe la spate? DE FIECARE DATA CAND VEI PERMITE ACEST LUCRU
    P.S. Mi-a placut si nu m-am putut abtine :P Insa citind atent pana la capat "povestioara" ta, tind sa cred ca acest comentariu ar trebui sa il citesti de la coada la cap :P Ma rog, sper sa iti fie cel putin de folos :) Vacanta placuta si have fun, meriti! :)
    Codrin

    RăspundețiȘtergere