duminică, 14 februarie 2010

Rectificare

Am mintit.

nu sunt o persoana care sa nu treaca absolut si niciodata peste anumite lucruri impuse.

pentru cineva drag, as face orice. pentru cineva care vreau sa-mi devina drag, cu atat mai mult. de cele mai multe ori, ma pun pe mine pe locul 2. indiferent ca sunt obosita, ca nu am timp, ca as prefera sa fac altceva, sunt persoana care e acolo pentru tine - asta daca si meriti.

nu am mintit pe deplin. sunt incapatanata. cand imi pun ceva in cap, trebuie sa se intample. cand organizez ceva, trebuie sa fie cat mai bine posibil.

pun prea mult la suflet totul. nu stiu cum sa scap de acest defect. mama imi spunea ca daca nu ar mai fi persoane ca mine, s-ar duce de rapa lumea asta. poate are dreptate ... dar ce se intampla cand se duce de rapa my poor soul?

to be continued .... [nu mai am energie, trebuie sa ajung in pat]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu