sâmbătă, 27 februarie 2010

Mult prea tare sa tac

am vrut neaparat sa postez doua lucruri care mi s-au parut mult prea tari ca sa nu fie scrise undeva. pacat ca nu sunt si poze (deocamdata).

nah, sa vedem si care sunt:

1. targul de ONGS-uri. standul organizatiei mele. pe langa prezervative, traditionala "potiune magica". in mod normal, servita in eprubete. anul acesta, eprubetele uitate acasa. improvizam. brainstorming - 1 zi jumate. concluzii: UROCULTOARE .......................................... "potiune magica" cu suc de portocale servita in urocultoare. just imagine .... si acum, pauza publicitare ca ma apuca si pe mine rasul. dar sa nu uit: efectele au fost cele dorite - in cateva minute, toata sala era "flu-flu".

2. vineri seara. dupa cina. ora 20. gara de nord. studenti de la forum plimbandu-se hai-hui prin gara. oprit pentru cumparat tigari (ma simt groaznic daca nu am, si asa nu imi place sa cer de la altii, chiar daca oamenii de la forum sunt niste draguti si pe oricine as intreba, mi-ar mai raspunde inca trei pe langa ... asa ca mi-am cumparat 2 pachete. ca doar si pana la urma, eu sunt sanzi, de la care mereu poti sa ceri. alta replica preferata de la acelasi prieten din bucuresti: "de cand asteptam sa pot sa-ti spun: sanzi,n-ai o tigara?!"). cautat teresa. gasit terasa. cumparat bere. servit bere in gara. suuuuuuper tare!!! pana nu ai facut-o si pe asta, nu esti student (sa zic si eu niste vorbe aici cu greutate).

cam atat. revin cu alte consemnari tari. sper sa fi ras la fel ca si mine. daca nu, imaginati-va ca sunteti cu mine si eu rad ... sigur o sa va apuce si pe voi.

Un comentariu:

  1. Imi place stitlul tau natural de a nara intamplari reale din punctul de vedere al unui observator panoramic :) Have fun si felicitarile mele :P Ciao!

    RăspundețiȘtergere