sâmbătă, 27 februarie 2010

Inside info

scriu din camera de hotel. cu televizorul deschis pe un program la intamplare, cu colegele de camera care vorbesc cate si mai cate despre organizatia lor (as vorbi si eu despre a mea, dar din pacate momentan nu am cu cine), cu draperia trasa doar pe jumatate, de se mai vad inca balcoane de blocuri nerenovate din 1900 toamna, cu laptopul pe masuta si maldare de lucruri in jurul meu.

sunt in bucuresti...

sunt in bucuresti la un forum al organizatiilor studentesti din romania. am ajuns joi pe la ora 12 si voi pleca luni probabil dupa ora 15.

toate zilele sunt mai lungi cat te trezesti de dimineata. joi, la ora 7, faceam bagajele in brasov (pentru ca sunt eu mai speciala, am facut drumul cluj-bucuresti in doua etape, de m-am oprit si acasa sa mai stau un pic cu ai mei). am plecat la ora 9 cu un prieten cu masina. drumul a fost plin de rasete, condus exemplar, opriri in benzinarie, vorbe "de duh" din cand in cand pentru "inteligentii" din trafic sau pentru "oamenii legii" ... si intr-un final am ajuns in bucuresti, intr-un timp relativ bun.

merg si in fata mea se deschid toate usile .... hotelului. iar in hol .... nu pot sa va explic ce stare si ce emotii si ce bucurie iti da sentimentul de a revedea prieteni si cunostinte din alte organizatii din tara, chiar daca poate ai mai fost doar la un singur eveniment impreuna. sunt cei mai calzi si de treaba oameni pe care ii cunosc. da, sunt in mediul meu, cu persoane care inteleg ce fac si imi respecta munca, cu care pot vorbi despre orice si oricand, care ma intampina cu pupaturi si imbratisari si cu un zambet laaaarg de tot pe buze. imi sunt atat de dragi si abia asteptam sa vina ziua de incepere a forumului. toate astea, pe langa bineinteles unul dintre lucrurile care ma entuziasmeaza si mai tare legat de un astfel de eveniment: provocarea. provocarea de a discuta, de dezbate, de a cunoaste alte persoane si culturi organizationale, de a "pune tara la cale", de a face un lucru important, dupa care sa poti ajunge seara acasa si sa spui "da, azi am facut ceva util, sunt mandra de mine" sau pur si simplu "a fost cea mai tare zi cu cei mai tari oameni".

joi a fost si deschiderea oficiala, un cocktail si o conferinta de introducere.

evident, seara de joi s-a lasat in club. si cum mai bine sa ajungi acolo decat cu metroul, ca doar nah, nu suntem in fiecare zi in bucuresti. distractie, fum, tzighi, prieteni .... ce sa mai vrei?!

vineri am inceput in forta cu un manifest, despre care puteti citi in presa (voi reveni si eu cu un link). apoi, s-au derulat workshop-uri de diverse teme arzatoare ale studentilor (ma puteti intreba pentru detalii). si apoi, o conferinta de final cu concluziile acestor ateliere.

nelipsitul targ de organizatii s-a desfasurat seara. de la standul nostru nu au lipsit prezervativele gratuite, "potiunea magica" pentru cei mai curajosi si doua fete dragutze care sa te intampine. si sa nu uitam desigur, rasul meu molipsitor. imi spunea un prieten de la o organizatie din bucuresti ca nu ii mai vine sa plece de la standul nostru: tigari moca (pentru ca poti savura o tigara doar daca e de la sanzi :D), bautura, prezervative si fete - combinatie perfecta pentru un student.

si uite asa am ajuns la ziua de azi. sambata. v-am spus in ce stadiu sunt acuma, voi reveni cu detalii abia dupa ce se va termina de tot si aceasta zi.

va pup cu drag pe toti si astept cu nerabdare impresii, pareri, sugestii.

din capitala, sanzi ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu